Biuro karier
Rekrutacja
Kontakt
Wyższa Szkoła Promocji


Logowanie studentów
Użytkownik
Hasło
 

Patroni






           Fraszka na dziś:
          


Studencka kampania reklamowa WSP

 

Tegoroczn± kampanię reklamow± Wyższej Szkoły Promocji opracowali i zrealizowali studenci WSP. Warsztat kreatywny prowadził amerykański reżyser i scenarzysta, Henry J. Waleczko.

Studenci otrzymali od władz uczelni brief, który miał być baz± dla ich pracy. Opracowali koncepcje trzech rozwi±zań kreatywnych o wspólnej bazie informacyjnej.

Dwie koncepcje zostały dopuszczone do realizacji. Studenci stworzyli storyboardy filmów reklamowych, zorganizowali produkcję i wykonali zdjęcia. W fazie montażu jeden z filmów został zmontowany w wersji 30-sekundowej w dwóch opcjach (film pierwszy, film drugi), a drugi w wersji 60-sekundowej (film 60-sekundowy).

W wyniku badań percepcji do emisji w kinach i stacjach telewizyjnych została dopuszczona jedna z opcji wersji 30-sekundowej. Prezentujemy (uwaga: słowa uznawane za nieprzyzwoite) making-off z realizacji jednego z filmów.

Jako nawi±zanie do reklamy telewizyjnej powstały wersje reklam prasowych i zewnętrznych, a także bazuj±ce na tym samym utworze muzycznym i wypowiedzi Szymona Wydry spoty radiowe. Prace studentów były rejestrowane fotograficznie.



Kliknij na zdjęciu aby obejrzeć je w powiększeniu ...