Biuro karier
Rekrutacja
Kontakt
Wyższa Szkoła Promocji


Logowanie studentów
Użytkownik
Hasło
 

Patroni






           Fraszka na dziś:
          


Orzełki odleciały na rok

 

W ostatni pi±tek, 3 grudnia, w klubie Skarpa w Warszawie odbyła się już kolejna gala wręczenia nagród za najlepsze reklamy mijaj±cego roku - Złote Orły. W tym roku impreza została owładnięta przez "czerwon± łapę" oraz jej twórcę - Agencję G7.

Spo¶ród 26 złotych statuetek przygotowanych na uroczysto¶ć, aż 8 trafiło w ręce Agencji G7, która dodatkowo została uznana za najlepsz± agencj± reklamow± roku oraz otrzymała Grand Prix za kampanię multimedialn± Heyah. Po piętach deptała jej nieustannie agencja PZL, nagrodzona Złotym Orłem, m.in. za najlepszy slogan "Tuż za rogiem" piwa Żubr. Dostała ona ł±cznie 6 statuetek. Specjaln± nagrodę Ministra Kultury zdobyła TBWA Warszawa za plakat stworzony dla Opery Narodowej "Off Ballet Special".

Oprócz nagrodzonych agencji, na festiwalu miała okazję zaprezentować się Wyższa Szkoła Promocji, której studentom powierzone zostało bardzo odpowiedzialne zadanie.

Pod czujnym okiem kamer i zaproszonych go¶ci musieli oni wnie¶ć "orzełki" na scenę. Na szczę¶cie trema nikogo nie sparaliżowała i statuetki w cało¶ci dotarły na miejsce swego przeznaczenia. WSP przygotowała również dla uczestników gali specjaln± niespodziankę w postaci monet. Każdy z obecnych mógł wylosować ich dowoln± ilo¶ć. Pieni±żki rozeszły się w błyskawicznym tempie, widać nawet w branży reklamowej się nie przelewa.

Po zakończonej gali na uczestników czekał poczęstunek. Niestety, planowany koncert się nie odbył, jednak sytuację uratował DJ.

Zarówno studenci naszej uczelni, pomagaj±cy w przygotowaniach, jak również organizatorzy imprezy byli bardzo zadowoleni z uzyskanych efektów i wyrazili chęć dalszej współpracy w latach kolejnych. Pozostaje nam więc czekać na przylot Złotych Orłów 2005.

Marta Gorzelewska



Kliknij na zdjęciu aby obejrzeć je w powiększeniu ...