|
|
|
|
|
|
Materiały z konferencji o marce | |
|
|
Nakładem WSP ukazała się broszura zawieraj±ca materiały z konferencji pn. "Marka w ¶rodowisku komunikacji" zorganizowanej przez nasz± uczelnię w ubiegłym roku. Wydawnictwo obejmuje 7 referatów autorstwa pracowników i współpracowników WSP na tematy zwi±zane z mark± i jej atrybutami, promocj± marki oraz jej znaczeniem w procesach rynkowych. Materiały zawarte w broszurze będ± szczególnie przydatne studentom przygotowuj±cym prace dyplomowe na tematy zwi±zane z zagadnieniem marki. Broszura jest dostępna w bibliotece i BOS w cenie 7 (siedmiu) złotych.
|
|
Uczelnia wydała także materiały z wcze¶niejszych konferencji: "Efektywne komunikowanie w organizacji", "Absolwent w okresie akcesji - wybory zawodowe", "Sponsoring kultury", "e-komunikacja", "Zarz±dzanie zasobami ludzkimi w mediach" oraz "Praca dla absolwenta. Rynek pracy a metodyka preorientacji zawodowej". Broszury s± dostępne w bibliotece i BOS w podobnych cenach.
|
|
|
|
|
|
 |
 |
Wyższa Szkoła Promocji, 00-024 Warszawa, Al. Jerozolimskie 44, VIII piętro, tel./fax (0 22) 4337730, tel. 4337615
UCZELNIA WPISANA DO REJESTRU UCZELNI NIEPUBLICZNYCH I ZWIˇZKÓW UCZELNI NIEPUBLICZNYCH PROWADZONEGO
PRZEZ MINISTRA NAUKI I SZKOLNICTWA WYŻSZGO POD NUMEREM 61
Strona jest własno¶ci± WSP i wszystkie prawa s± zastrzeżone
|
|