|
 |
|
|
|
|
|
OGÓLNOPOLSKI FESTIWAL REKLAMY ZŁOTE ORŁY 2006 | |
|
|
Złote Orły jako jedyna w Polsce instytucja tworzy pierwsz± kolekcję sztuki reklamowej (300 - 500 kolejnych prac każdego roku), która znajduje się pod opiek± renomowanego Muzeum Plakatu w Wilanowie.
Złote Orły, to przede wszystkim konkurs, w którym nagradzane s± najlepsze polskie reklamy ubiegłego roku. Nagrodę stanowi± statuetki Złotego Orła zaprojektowane przez prof. Antoniego Janusza Pastwę, wieloletniego dziekana wydziału rzeĽby warszawskiej ASP.
Celem Złotych Orłów jest promowanie wysokiego poziomu artystycznego w produkcji reklamowej oraz kształtowanie systemu warto¶ci w polskiej reklamie i takie stymulowanie jej rozwoju i postrzegania, aby najbardziej warto¶ciowe jej przejawy traktowane były jako dzieła sztuki.
|
|
Co roku z okazji rozstrzygnięcia konkursu organizowana jest gala. Jest ona najważniejszym i niecierpliwie wyczekiwanym wydarzeniem. Bierze w niej udział od 800 do 1000 osób. Go¶cie gali reprezentuj± agencje reklamowe, studia filmowe i dĽwiękowe, domy mediowe, uczestnicz± w niej także przedstawiciele mediów, ¶wiata kultury, instytucji państwowych, największych firm oraz liczni dziennikarze.
Galę poprzedza wystawa wszystkich nadesłanych reklam. Otwarcie wystawy poł±czone z ogłoszeniem nominacji odbędzie się 27 listopada br. w Muzeum Plakatu w Wilanowie. W tym samym miejscu 8 grudnia br. nast±pi uroczyste rozdanie nagród.
|
|
|
|
|
|
 |
 |
Wyższa Szkoła Promocji, 00-024 Warszawa, Al. Jerozolimskie 44, VIII piętro, tel./fax (0 22) 4337730, tel. 4337615
UCZELNIA WPISANA DO REJESTRU UCZELNI NIEPUBLICZNYCH I ZWIˇZKÓW UCZELNI NIEPUBLICZNYCH PROWADZONEGO
PRZEZ MINISTRA NAUKI I SZKOLNICTWA WYŻSZGO POD NUMEREM 61
Strona jest własno¶ci± WSP i wszystkie prawa s± zastrzeżone
|
|