Wyślij e-mail do Biura Karier WSPDodaj stronę Biura Karier WSP do swoich Ulubionych
  SZUKANIE  
nazwisko:
specjalność:
promotor:

Lista absolwentów Wyższej Szkoły Promocji
w Warszawie

Urszula Adamowicz (rek) Zastosowanie wskaźników medialnych do ...
Marzena Ambroziak (zzl) Sylwetka zawodowa osoby na stanowisku ...
Alicja Aniszewska (rek) Kolor jako instrument kształtowania wi...
Anna Augustyniak (rek) Kontrowersyjne treści w reklamach społe...
Beata Baca (rek) Reklama szokująca United Colors of Benetton w...
Dagmara Bałusz (rek) Język jako narzędzie perswazji w reklamie...
Piotr Bartosiewicz (rek) Promocja usług na przykładzie salonu ...
Joanna Bartoszewicz (rek) Kampania promocyjna lokalnej stacji ...
Paulina Batory (rek) Sampling jako narzędzie promocji sprzedaż...
Joanna Bąk (zzl) Organizacja i szkolenia grupy sprzedażowej na...
Michał Bąk (rek) Zastosowanie narzędzi promotion mix w marketi...
Michał Bednarczyk (rek) Kampania reklamowa nowego produktu na ...
Kamil Beniuk (rek) Internet jako instrument komunikacji z klie...
Filip Bernacki (rek) Techniki perswazji w reklamie zewnętrznej...
Ewa Betlewska (rek) Motyw dziecka w reklamie społecznej.
Katarzyna Białasiewicz (rek) Wspieranie billboardów innymi for...
Ewa Białczyk (zzl) Proces rekrutacji i selekcji na przykładzie...
Aleksandra Białek (zzl) Modele kompetencyjne w rekrutacji i s...
Aleksandra Bielecka (rek) Specyfika telewizyjnej reklamy kosme...
Klaudia Bielicka (rek) Plebiscyt, jako kreowanie wizerunku pis...
Agnieszka Bieńko (rek) Instrumenty promocji w branży gastronom...
Jakub Bieńkowski (rek) Rola stron internetowych w e-promocji b...
Ewa Biernacka (rek) Projekt działań promocyjnych na przykładzi...
Anna Biernacka (rek) Specyfika promocji dóbr przemysłowych na ...
Paulina Biernat (rek) Wizualizacja prasowych projektów reklamo...
Paweł Bogacz (rek) Budowa i rozszerzanie marki na przykładzie ...
Agnieszka Bolewicz (rek) Rola telewizyjnej reklamy społecznej ...
Wioletta Bołtryk (rek) Reklama telewizyjna w kształtowaniu wiz...
Joanna Boniecka (zzl) Projekt strategii personalnej dla nowo p...
Anna Borowik (rek) Rola motywów muzycznych w reklamie telewizy...
Michał Borowik (rek) Public Relations w kreowaniu wizerunku ws...
Beata Brzozowska (rek) Rola działań marketingowo - promocyjnyc...
Magdalena Brzozowska (rek) Promocja nowej marki na przykład...
Agnieszka Budna (zzl) Mobbing w pracy (Analiza na podstawie fi...
Małgorzata Bujalska (rek) Związek strategii komunikacji ze str...
Emanuel Caban (rek) Działania promocyjne na rynku producentów ...
Robert Cacaj (rek) Zastosowanie wydarzeń promocyjnych w kształ...
Anita Celarska (rek) Promocja wydarzenia kulturalnego na przyk...
Bartłomiej Chałupczak (rek) Promocja koszykówki przez firmę Ni...
Justyna Chlechowicz (rek) Kształtowanie zewnętrznego wizerunku...
Anna Chojecka (rek) Promocja w Internecie na przykładzie porta...
Anna Choromańska (rek) Projektowanie strategii marketingowo-pr...
Karolina Cichocka (rek) Promocja sprzedaży jako instrument mar...
Karolina Cichończyk (zzl) Wpływ lidera na funkcjonowanie praco...
Marta Ciecierska (rek) Instrumenty promocji produktów fonograf...
Karolina Cieplińska (rek) Reklama przeciwdziałania narkomanii ...
Wiktoria Cierech (rek) Product Placement jako instrument komun...
Iwona Cieślikowska (zzl) Motywy podejmowania decyzji o doskona...
Marcin Cimaszewski (zzl) Procedury szkoleniowe w firmie a skut...
Izabela Cybulska (rek) Procedura organizacji wydarzeń promocyj...
Marcin Czapski (rek) Reklama telewizyjna jako narzędzie kreowa...
Marta Czarkowska (rek) Sponsoring jako forma promocji marki na...
Artur Czarnecki (zzl) Outplacement jako narzędzie zarządzania ...
Beata Czerniakowska (rek) Techniki perswazyjne wykorzystywane ...
Anna Czerwińska (rek) Księga Standardów jako instrument zarząd...
Marta Czos (zzl) Motywowanie do pracy nauczycieli edukacji prz...
Barbara Damaz (rek) Wpływ Kampanii Promocyjnych na efektywność...
Sławomir Dąbrowa (rek) Rola kampanii reklamowej we wprowadzani...
Katarzyna Dąbrowska (rek) Rola reklamy i public relations w pr...
Justyna Dąbrowska (zzl) Motywacja pracowników w małej firmie a...
Łukasz Dej (rek) Promocja sprzedaży produktów i usług telekomu...
Monika Dmitruk (rek) Znaczenie instrumentów marketingu mix w s...
Marzena Dobrzyńska (zzl) Rola i znaczenie oceny okresowej prac...
Marcin Dobrzyński (zzl) Szkolenia zawodowe w kształtowaniu ...
Agnieszka Dolecka (rek) Strona internetowa jako narzędzie komu...
Jarosław Dołbniak (zzl) Systemy zarządzania i kierowania w jap...
Dominika Domeradzka (rek) Problem cierpienia jako temat społec...
Radosław Drozda (rek) Formatowanie radia na przykładzie stacji...
Anna Drozdowska (rek) Komunikacja z otoczeniem zewnętrznym na ...
Kamila Dybcio (zzl) System motywowania pracowników na przykład...
Justyna Dzierżanowska (rek) Wprowadzanie nowego produktu na ry...
Piotr Fałatowicz (rek) Wykorzystanie mediów BTL w promocji det...
Marta Felczykowska (rek) Program lojalnościowy jako narzędzie ...
Ada Feliciak (rek) Rola opakowania produktu jako narzędzia ksz...
Emilia Filipczak (zzl) Nowe kierunki działalności organizacji ...
Maciej Flak (rek) Formatowanie stacji radiowych na przykładzie...
Michał Fogiel (zzl) Wykorzystanie psychologicznych aspektów mo...
Łukasz Gajer (rek) Internet jako narzędzie budowy wizerunku pr...
Marta Gałązka (zzl) Zasady realizowania szkoleń pracowniczych ...
Beata Gawińska (rek) Instrumenty promocji tygodników społeczno...
Magdalena Gawlikowska (rek) Perswazja w przekazach reklamowych...
Alicja Gawrońska (zzl) Motywacyjny system wynagrodzeń w Kasyni...
Damian Gąsiewski (rek) Sprzedaż osobista jako element promocji...
Katarzyna Gąska (zzl) Motywowanie i ocenianie pracowników (na ...
Beata Gątarek (zzl) Komunikacja wewnętrzna jako skuteczne narz...
Borysław Georgijew (rek) Komunikowanie marketingowe w sieci Ru...
Aleksandra Gierybo (rek) Instrumenty promocji w branży hotelar...
Renata Glinka (zzl) Wpływ komunikacji wewnętrznej na efektywno...
Anna Głowacka (rek) Layouty reklam w czasopismach ekskluzywnyc...
Aneta Gmurowska (zzl) Sylwetka zawodowa pracownika na stanowis...
Ewa Golis (rek) Telemarketing jako narzędzie komunikacji firmy...
Marta Gorzelewska (rek) Rola Public Relations w kształtowaniu ...
Katarzyna Gosiewska (rek) Etap życia produktu a narzędzia prom...
Olga Gottlid (zzl) Determinanty zaistnienia w zawodzie aktora ...
Ewa Gozdek (rek) Wizerunek dziecka jako technika perswazji rek...
Monika Górczyńska (rek) Rola opakowania jako instrumentu marke...
Paweł Górski (rek) Targi jako przykład eventu stosowanrgo w ko...
Łukasz Górski (zzl) Ocena efektywności szkoleń pracowników dzi...
Aneta Grabarczyk (rek) Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa na...
Anna Gracka (rek) Instrumenty komunikacji marketingowej na prz...
Bartosz Gromadka (rek) Rola reklamy politycznej w kreowaniu wi...
Wioleta Gronczewska (rek) Formy promocji agencji doradztwa per...
Magdalena Grotkowska (rek) Strategia komunikacyjna przedsiębio...
Joanna Grudzińska-Lipowska (rek) Instrumenty promocji w stosu...
Małgorzata Grzeszczuk (rek) Specyfika Promocji jako instrument...
Magdalena Gul (rek) Wydawnictwa firmowe - jako instrument pozy...
Malwina Gumól (rek) Opakowanie jako element komunikacji z klie...
Olga Guzewicz (zzl) Satysfakcja pracowników w kontekście funkc...
Anastazja Guziuk (rek) Rola reklamy telewizyjnej w kształtowan...
Tomasz Gużda (rek) Product placement na przykładzie serialu "N...
Sandra Hamann (rek) Instrumenty promocji stosowane na rynku od...
Izabela Hoppe (rek) Muzyka jako forma dystrakcji na przykładzi...
Marcin Hrynkiewicz (rek) Instrumenty kreowania wizerunku marki...
Jędrzej Hugo-Bader (rek) Pozyskiwanie i utrzymywanie klienta w...
Patrycja Hurlak (rek) Rola telewizji publicznej w promocji spo...
Jakub Iwiański (rek) Działania promocyjne stosowane na rynku m...
Adam Izdebski (rek) Instrumenty kształtowania tożsamości marki...
Michał Jabłoński (rek) Rola kampanii społecznej w nagłaśnianiu...
Marta Jackiewicz (rek) Instrumenty promocji stosowane przez fi...
Iwona Jagiełło (rek) Specyfika promocji na przykładzie przedsi...
Monika Jakubczyk (zzl) Zastosowanie metody Assessment Center w...
Katarzyna Jakubowska (zzl) Znaczenie motywacji dla przedsiębio...
Paulina Janik (rek) Wykorzystanie instrumentów promocji usług ...
Kamil Janikowski (rek) Zastosowanie technik public relations d...
Marta Janiszewska (rek) Program lojalnościowy w działaniach pr...
Alicja Janosz (rek) Zasady komunikowania idei społecznych na p...
Aleksandra Janowska (rek) Merchandising jako instrument market...
Agnieszka Janowska (rek) Rola obrazu w społecznej reklamie zew...
Monika Jarmul (rek) Rola technik perswazji w strategiach promo...
Anna Jaroszyńska (rek) Wykorzystanie marketingu bezpośredniego...
Agnieszka Jasińska (rek) Program lojalnościowy jako narzędzie ...
Iga Jaworska (rek) Instrumenty promocji usług na podstawie sal...
Agnieszka Jędrzejewska (zzl) Uwarunkowania motywacji do pracy ...
Kamila Jobczyk (rek) Instrumenty promocji wykorzystywane przez...
Magdalena Jóźwik (zzl) Czynniki determinujące efektywną pracę ...
Paweł Kacperek (rek) Projektowanie skutecznych ofert handlowyc...
Anna Kaczmarek (rek) Sponsoring jako forma komunikacji rynkowe...
Joanna Kaczorowska (rek) Zastosowanie narzędzi promocji sprzed...
Agnieszka Kaczyńska (rek) Wykorzystanie reklamy telewizyjnej w...
Linda Kadi (rek) Promocja kierowana do lekarzy na przykładzie ...
Aleksandra Kalinowska (rek) Sponsoring w kreowaniu wizerunku m...
Joanna Kalupa (zzl) Znaczenie kompetencji w organizacji XXI wi...
Marcin Kałęcki (zzl) Ścieżki kariery jako instrument rozwoju p...
Karolina Kamińska (rek) Zastosowanie motywów religijnych,jako ...
Joanna Kamińska (rek) Rola instrumentów promocji w działalnośc...
Radosław Kamiński (rek) Opracowanie elementów tożsamości wizua...
Maciej Kamiński (rek) Rola emocji w reklamie kontrowersyjnej n...
Anna Karaś (zzl) Metody doboru personelu z perspektywy marketi...
Marta Kardaś (rek) Kampania promocyjna wprowadzająca nową seri...
Paulina Karpiuk (rek) Promocja sprzedaży w działaniach marketi...
Magdalena Karwan (rek) Zastosowanie narzędzi promocji na rynku...
Ewa Karwize (zzl) Szkolenie kadry dowódczej na przykładzie Kom...
Joanna Karwowska (rek) Narzędzia promocji w strategii komunika...
Paulina Kaska (rek) Impreza integracyjna jako instrument wewnę...
Julia Kasprzak (rek) Charakterystyka i klasyfikacja materiałów...
Katarzyna Kazojć (rek) Mechanizmy psychologiczne wykorzystywan...
Adrianna Kilińska (rek) Rola sloganu w konstrukcji prasowego k...
Karolina Kirylak (rek) Pozytywny wpływ reklamy społecznej na p...
Urszula Kitzman (rek) Techniki perswazji językowej w sloganach...
Joanna Kleszcz (zzl) Pozapłacowe motywowanie pracowników sprze...
Marta Klich (rek) Instrumenty marketingu politycznego w kampan...
Marta Klim (rek) Wpływ autorytetu na wizerunek firmy na przyk...
Karolina Klim (rek) Instrumenty kampanii reklamowej na przykła...
Ewelina Klimasińska (rek) Instrumenty promocji stosowane przez...
Emilia Klimaszewska (rek) Organizacja kampanii społeczno-wizer...
Grzegorz Kłosowicz (rek) Kampanie reklamowe produktów bankowyc...
Maria Kolankiewicz (rek) Instrumenty promocji sprzedaży w bran...
Justyna Kolasa (rek) Zastosowanie promocji w działalności firm...
Sylwia Kołodziejska (rek) Kampania reklamowa wyrobów o niskiej...
Katarzyna Komuda (rek) Promocja sprzedaży jako forma promocji ...
Pola Konderska (rek) Promocja firmy w marketingu partyzanckim ...
Rafał Konikowski (rek) Specyfika promocji produktów regionalny...
Ewa Konopka (rek) Rola symboli w reklamie słodyczy na przykład...
Małgorzata Korgul (zzl) Szkolenia kadry kierowniczej na przykł...
Zuzanna Korwin-Mikke (rek) Instrumenty marketingu politycznego...
Krzysztof Korybut-Daszkiewicz (rek) Techniki perswazji w rekla...
Olga Kosieradzka (rek) Product placement w działalności usługo...
Monika Kossakowska (rek) Kampania społeczna w Polsce na przykł...
Adam Kościańczuk (rek) Działania promocyjne Parczewa w latach ...
Michał Kowalczyk (rek) Planowanie mediów w kampaniach internet...
Magdalena Kowalewska (rek) Formy komunikacji dla kampanii społ...
Karolina Kowalewska (rek) Działania Public Relations młodzieżó...
Leszek Kowalewski (rek) Tworzenie wizerunku nowej firmy na prz...
Łukasz Kowalik (rek) Opakowanie jako element komunikacji marke...
Joanna Kowalska (zzl) System oceniania pracowników na przykład...
Urszula Kowalska (rek) Promocja w sieci jako sposób kreowania ...
Agnieszka Koziarska (zzl) Strategie radzenia sobie ze stresem ...
Antonina Kozlova (rek) Promocja kultury rosyjskiej na rynku po...
Marek Kozłowicz (rek) Instrumenty promocji na przykładzie Auto...
Joanna Kozłowska (rek) Znaczenie narzędzi teleinformatycznych ...
Łukasz Kozyra (rek) Corporate Design - na przykładzie kawiarni...
Karina Kożuchowska (rek) Techniki wywierania wpływu w kampania...
Maja Krajewska (rek) Public relations jako instrument kształto...
Katarzyna Krajewska (rek) Proces obsługi budżetu reklamowego p...
Maciej Krajewski (zzl) Negatywna strona motywacji - demotywacj...
Joanna Kratiuk (zzl) Zakładowy system ocen pracowniczych
Mariusz Krawczyk (rek) Programy lojalnościowe jako instrument ...
Katarzyna Krawczyk (rek) Funkcje opakowań w firmie Dr Irena Er...
Agnieszka Kresa (rek) Aranżacja witryn okiennych na przykładzi...
Anna Król (rek) Reklama społeczna jako instrument zmiany posta...
Piotr Królczak (rek) Rola reklamy zewnętrznej w budowaniu wize...
Zuzanna Krupa (rek) Sposoby wykorzystania koloru w reklamie na...
Marcin Krupski (rek) Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa...
Piotr Krzesiński (rek) Kreowanie wizerunku partii politycznej ...
Michał Krzycki (rek) Internet jako narzędzie promocji przedsię...
Joanna Krzykwa (rek) Strategia akwizycji reklam na podstawie g...
Monika Krzyżewska (rek) Sponsoringu jako element promocji na p...
Ewa Książyk (zzl) Organizacja pracy zespołowej w Towarzystwie ...
Marta Kubiak (rek) Sposoby promocji studia poligraficznego na ...
Emilia Kubiak (rek) Kreowanie wizerunku leków na targach i wys...
Karolina Kubicka (rek) Imprezy sponsorskie jako narzędzie PR n...
Kristina Kuchina (rek) Perswazja w przekazach reklamowych kosm...
Anna Kuklewicz (rek) Event jako narzędzie kreowania wizerunku ...
Marta Kulmińska (rek) Komunikacja wizualna jako narzędzie budo...
Agnieszka Kułakowska (rek) Produkcja filmu reklamowego na przy...
Adam Kundzicz (rek) Komunikacja wewnętrzna jako instrument bud...
Agnieszka Kurkiewicz (rek) Techniki strategii perswazji w pras...
Barbara Kurpiewska (rek) Możliwości wykorzystania mechanizmu p...
Katarzyna Kursa (rek) Kreowanie wizerunku marki na przykładzie...
Katarzyna Kurza (rek) Rola public relations w komunikacji wewn...
Karolina Kurzela (zzl) Metody rekrutacji i selekcji na przykła...
Rafał Kutyłowski (rek) Kampania reklamowa w Internecie na przy...
Aleksandra Kwiatkowska (zzl) Uwarunkowania wypalenia zawodoweg...
Piotr Kwiatkowski (rek) Kreowanie wizerunku artysty przez firm...
Marta Kwiecień (rek) Strategia rozszerzenia marki na przykładz...
Marta Kwintal (rek) Reklama prasowa i zewnętrzna jako narzędzi...
Aleksandra Ladachowska (rek) Działalność firmy Arctic Paper Po...
Hanna Ladachowska (rek) Public Relations jako instrument komun...
Bogumiła Lemańska-Sar (rek) Stoisko wystawiennicze jako elemen...
Malwina Lenartowicz (rek) Instrumenty kreowania wizerunku firm...
Krzysztof Lerk (rek) Instrumenty promowania serialu na przykła...
Jarosław Lesicki (rek) Opakowanie jako narzędzie komunikacji p...
Martyna Leśniewska (rek) Kształtowanie wizerunku silnej marki ...
Karolina Lipińska (rek) Analiza kampanii społecznej na przykła...
Magdalena Lipko (zzl) Zarządzanie wiedzą pracowników na przykł...
Agnieszka Lisewska (rek) Sponsoring jako narzędzie ulepszania ...
Anna Lubedkin (rek) Kreowanie wizerunku polityka na przykładzi...
Agnieszka Lublińska (zzl) Proces adaptacji zawodowej jako elem...
Dagmara Lustyk (rek) Komunikowanie rozgłośni radiowej z reklam...
Anita Łada (zzl) Doskonalenie komunikacji z klientem poprzez s...
Leszek Łagoda (zzl) Motywowanie pracowników za pomocą zmiennyc...
Marzena Łałowska (rek) Instrumenty merchandisingu sieci handlo...
Maria Łapiedon (rek) Opakowanie jako instrument komunikacji ma...
Edyta Łaszczyk (rek) Projekt działań marketingowo - promocyjny...
Konrad Łęcki (rek) Kampania reklamowa produktu na przykładzie ...
Maksymilian Łosiowski (rek) Kreowanie wizerunku klubu sportowe...
Ewa Łozowicka (rek) Promocja Polski jako kraju atrakcyjnego tu...
Barbara Łubko (rek) System promocji przedsiębiorstwa w dociera...
Wioleta Łuczka (zzl) Pozapłacowe formy motywowania pracowników...
Anna Łukasiewicz (rek) Kampania promocyjna „ Plusmisja&#...
Michał Łukasik (rek) Instrumenty komunikacji rynkowej w Intern...
Karmen Łuszczyńska (zzl) Motywowanie ludzi młodych do pracy na...
Iga Łyszczarz (rek) Proces sprzedaży powierzchni reklamowej w ...
Marcin Mac (rek) Wykorzystanie narzędzi promocji w działaniu k...
Marcin Maciejowski (rek) Wizerunek polityka szczebla lokalnego...
Katarzyna Madany (rek) Działalność marketingowa w sieci na prz...
Joanna Madeńska (zzl) Analiza i usprawnienia procesu rekrutacj...
Cieślak Magdalena (rek) System identyfikacji wizualnej organiz...
Agnieszka Magier (rek) Rola marketingu mix w działalności prze...
Katarzyna Malewska (rek) Opakowanie jako nośnik informacji o p...
Monika Maliszewska (rek) Działania komunikacyjne organizacji m...
Anna Malitka (rek) Działania promocyjne organizacji polityczny...
Adam Mandecki (rek) Wpływ przeobrażeń rynku prasowego na kampa...
Michał Marcinkowski (rek) Rola komunikacji rynkowej w budowani...
Grzegorz Marczak (rek) Promocja tytułów prasowych przy użyciu ...
Dominik Markowski (rek) „Polityka” jako medium rek...
Elżbieta Masiejczyk (zzl) Wzbogacanie kapitału ludzkiego poprz...
Mariola Matusewicz (zzl) Analiza systemu ocen okresowych na pr...
Aneta Matuszewska (rek) Event Marketing jako instrument tworze...
Sylwester Matuszewski (zzl) Kierowanie personelem w organizacj...
Michał Matysiak (rek) Rola reklamy społecznej w edukacji konsu...
Edyta Matyszkiewicz (rek) Wpływ wizerunku polityka na sukces w...
Anna Mazuchowska (rek) Rodzaj produktu a wizerunek mężczyzny w...
Klaudia Mazurek (zzl) Pracownik w obliczu mobbingu – ana...
Marcin Mazurek (rek) Elementy promocji firmy transportowej JAZ...
Katarzyna Mędrek (zzl) Funkcjonowanie Domu Brokerskiego a real...
Piotr Michalski (rek) Procedura pozyskiwania sponsora dla wyda...
Karolina Mieszczanek (zzl) Współczesne techniki odchudzania or...
Olga Miękus (rek) Promocja portali internetowych na przykładzi...
Anna Miklińska (zzl) Pozyskiwanie pracowników. Rekrutacja i se...
Joanna Mikołajczyk (rek) Narzędzia kreowania wizerunku marki n...
Małgorzata Miksza (zzl) Metody rekrutacji i selekcji menedżeró...
Anna Milewska (rek) Zastosowanie elementów promotion – m...
Magdalena Milewska (rek) Opracowanie projektu akcji promocyjne...
Małgorzata Milkowska (zzl) Koncepcje motywacji i ich praktyczn...
Katarzyna Miłosz (rek) Rola promocji w strategii marketingowej...
Karolina Miszczyk (rek) Rola wewnętrznego public relations w f...
Karolina Mizera (zzl) Planowanie zatrudnienia i rozwój pracown...
Tomasz Młynarski (rek) Możliwości zastosowania koloru w reklam...
Ilona Mokrzańska (zzl) Wpływ doboru personelu na koszty pracy
Joanna Molendowska (zzl) Metody selekcji w urzędach administra...
Dariusz Morka (rek) Narzędzia komunikacji rynkowej w kształtow...
Michał Moskalewicz (rek) Marketing ekologiczny na przykładzie ...
Katarzyna Muranty (rek) Sponsoring kultury wysokiej na przykła...
Kamila Myszczyszyn (rek) Wykorzystanie cech bohatera jako tech...
Magdalena Nalepa (rek) Nowy trend w reklamie – „po...
Agnieszka Nasiadko (rek) Wykorzystanie wizerunku znanej postac...
Paweł Nassalski (rek) Konstanse promocyjne – stałe eleme...
Magdalena Nawój (zzl) Motywacyjna rola rankingowej metody ocen...
Agnieszka Niekłań (rek) Specyfika reklamy farmaceutycznej na p...
Urszula Niemirska (rek) Public Relations w kreowaniu wizerunku...
Marta Nietrzebka (rek) Rola promocji sprzedaży w marketingu us...
Marta Niewiadomska (zzl) Ograniczenie ryzyka utraty pracownika...
Justyna Niewiadomska (rek) Znaczenie reklamy BTL w działaniach...
Anna Nisio (zzl) Rekrutacja i selekcja pracowników na przykład...
Katarzyna Nitychoruk (rek) Działania promocyjne firmy VARTA w ...
Małgorzata Noga (rek) Rola marketingu-mix w dotarciu z produkt...
Angelika Oglęcka (zzl) Stosunek młodych ludzi do pracy na przy...
Julia Olejniczak (rek) Rola promocji w branży samochodowej na ...
Katarzyna Oleksiak (rek) Czynniki decydujące o efektywnej sprz...
Barbara Olszewska (rek) Wizualizacja reklamy zewnętrznej z wyk...
Piotr Opłotny (rek) Kreowanie wizerunku marki na podstawi...
Katarzyna Osińska (rek) Narzędzia promocji wykorzystywane prze...
Sylwia Osuch (rek) Projekt społecznej kampanii reklamowej R...
Małgorzata Owczarek (rek) Relacja obraz - tekst w reklamie pra...
Jadwiga Owczarek (rek) Projekt akcji promocyjnej na przykładzi...
Marzena Pachucka (rek) Osobowość medialna jako instrument publ...
Daniel Paczek (rek) Instrumenty promocji stosowane przez firmy...
Monika Pakuła (zzl) Systemy motywowania pracowników w firmie
Adam Pakuła (rek) Logo jako element identyfikujący markę na pr...
Justyna Pałys (rek) Metody skutecznej perswazji poprzez slogan...
Agata Pałyska (zzl) Identyfikacja potrzeb szkoleniowych pracow...
Aleksandra Panufnik (rek) Reklama szokująca na przykładzie kam...
Krzysztof Paprocki (rek) Merchandising jako instrument wzmacni...
Monika Paradowska (rek) Wykorzystanie Internetu w komunikacji ...
Bianka Pardej (rek) Rola reklamy prasowej w budowaniu wizerunk...
Paweł Parkot (rek) Strategia marketingowa małej firmy reklamow...
Martyna Pawlikowska (rek) Zastosowanie techniki zaszczepienia ...
Magdalena Pawłowska (zzl) Polityka personalna na przykładzie f...
Michał Peas (rek) Kampanie promocyjne tygodników społeczno-pol...
Marta Perło (rek) Portal Wirtualna Polska jako medium reklamy ...
Dorota Piasecka (zzl) Księga Tożsamości jako instrument zarząd...
Piotr Piasecki (rek) Strategia reklamy w Internecie przedsiębi...
Bogumiła Piekut (rek) Strategia brandingu na przykładzie firmy...
Kamil Pieśkiewicz (rek) Strategia sponsoringowa firm deskorolk...
Edyta Pietraszek (rek) Instrumenty public relations organizacj...
Teresa Pietrucha (zzl) Zależności struktury organizacyjnej a j...
Małgorzata Piętak (rek) Możliwości wykorzystania Internetu jak...
Daria Pilaczyńska (rek) Działania promocyjne firmy dystrybuują...
Monika Piłkowska (rek) Promocja sprzedaży jako instrument komu...
Maciej Piłkowski (rek) Zastosowanie techniki sprzedaży osobist...
Katarzyna Piotrowska (rek) Instrumenty promocji stosowane w Po...
Krzysztof Piotrowski (rek) Niekonwencjonalne formy promocji na...
Bolesław Płachecki (rek) Rola instrumentów komunikacji rynkowe...
Łukasz Płotka (rek) Komunikacja marketingowa w Internecie na p...
Paweł Płusa (rek) Działania promocyjne firmy Solac na rynku po...
Renata Poddaniec (rek) Reklama outdorowa produktów alkoholowyc...
Rafał Podgórski (rek) Opakowanie jako narzędzie kreowania wize...
Zofia Polaczek (rek) Systemy komunikacji w działach handlowych...
Justyna Polkowska (rek) Poprawa komunikacji z klientami na pr...
Ewelina Pomykała (rek) Internet jako forma reklamy produktów p...
Daniel Popielnicki (rek) Rola działań ukierunkowanych na klien...
Aldona Popis (rek) Pozycjonowanie firmy jako instrument utrzym...
Artur Poziomecki (rek) Rola promocji jako instrumentu aktywiza...
Katarzyna Proskura (zzl) Efektywność szkoleń (na podstawie dzi...
Sylwia Prus (rek) Znaczenie działań promocyjnych dla firmy ośw...
Grzegorz Przeździecki (rek) Techniki perswazji wykorzystywane ...
Klaudia Przybylska (zzl) System kształcenia, dokształcania i d...
Rafał Pustelnik (zzl) Kultura organizacyjna w firmie sektora p...
Marta Pytkowska (rek) Kształtowanie wizerunku jednostki samorz...
Piotr Rachwalski (zzl) Czynniki motywujące pracowników w małym...
Izabela Rak (rek) Budowanie nowego wizerunku marki na przykład...
Edyta Ramm (rek) Rola osobowości przywódców w kształtowaniu ob...
Agata Raspopow (rek) Koncepcja działań public relations w zarz...
Magdalena Rawa (rek) Narzędzia promocji służące kreowaniu wize...
Karolina Rembecka (zzl) Wpływ ocen okresowych na motywację pra...
Jagna Rosińska (zzl) Projekt systemu rekrutacji i selekcji dla...
Natalia Rózicka (rek) Promocja spektakli teatralnych na przykł...
Anna Rusin (rek) Instrumenty turystycznej promocji miasta na p...
Michał Rynkiewicz (rek) Promocja marki HD Heavy Duty przez spo...
Emilia Sabała (rek) Kształtowanie wizerunku firmy poprzez proj...
Magdalena Sajewicz (zzl) Motywowanie pracowników w jednostkach...
Anna Samków (rek) Reklama społeczna jako narzędzie zmiany post...
Katarzyna Sarna (rek) Kształtowanie silnej marki. Firma E. Wed...
Kamila Sawa (rek) Narzędzia promocji wykorzystywane przez Cent...
Iwona Sawicka (rek) Rola promocji i jakości usług agroturystyc...
Anna Sawicka (rek) Rola stereotypu kobiety w kształtowaniu wiz...
Anna Sierakowska (rek) Rola opakowania w promocji sprzedaży na...
Żaneta Sikora (rek) Instrumenty programu lojalnościowego dla P...
Daria Siwiak (rek) Rola postaci sportowca w działalności promo...
Anna Skalska (rek) Radio jako kanał promocji na przykładzie Ra...
Katarzyna Skura (rek) Strategia marketingowa na przykładzie fi...
Ewa Słomka (zzl) Analiza zmian zachodzących w organizacji na p...
Piotr Słowik (zzl) Projekt systemu motywacyjnego w firmie Wykr...
Bolesław Smaga (rek) Promocja detaliczna sieci sklepów na przy...
Magdalena Smęder (rek) Wykorzystanie formuły promotion-mix w d...
Ramona Snarska (rek) Instrumenty komunikacyjne stosowane przy ...
Urszula Sobota (zzl) System motywacyjny na przykładzie firmy M...
Małgorzata Solińska (zzl) Projekt systemu motywacyjnego dla dz...
Paulina Sowińska (rek) Instrumenty kampanii reklamowej na przy...
Jacek Stachera (rek) Działania promocyjne Fundacji Wielka Orki...
Aleksandra Stachulska (rek) Zastosowanie narzędzi public relat...
Justyna Stachyra (rek) Rola kampanii społecznej i sponsoringu ...
Anna Stańczak (rek) Sponsoring wydarzeń sportowych jako narzęd...
Radosław Stasierowski (rek) Slogan reklamowy jako instrument p...
Anna Staszczyk (rek) Strategia kampanii reklamowych firmy ubez...
Anna Stawicka (zzl) Autoprezentacja jako element kariery prac...
Piotr Stawski (rek) Narodowe adaptacje reklamy telewizyjnej
Katarzyna Stępień (rek) Sponsoring kultury na przykładzie Fest...
Agnieszka Stępniak (rek) Wykorzystanie bodźców pozytywnych w r...
Agnieszka Stępnowska (rek) Wykorzystanie mediowych wydarzeń pr...
Agnieszka Stochlak (rek) Logo jako element komunikacji wizualn...
Witold Stolarczyk (rek) Planowanie mediów radiowych jako eleme...
Żaneta Stoppel (zzl) Metody rekrutacji i selekcji pracowników ...
Marta Stroczkowska (rek) Rola gwiazd show biznesu w reklamie p...
Marta Strzeszewska (zzl) Wpływ grupy pracowniczej na motywację...
Karolina Stykowska (rek) Promocja produktów małych przedsiębio...
Tomasz Subocz (rek) Narzędzia komunikacji w Internecie na przy...
Krystyna Sutowska (rek) Perswazyjna rola reklamy społecznej na...
Martyna Suwała (zzl) Proces rekrutacji i selekcji pracowników ...
Beata Symon (rek) Promocja usług telekomunikacyjnych na przykł...
Beata Synowiecka (rek) Techniki wizualizacyjne w reklamie pras...
Anna Sypiańska (zzl) Sposoby i strategie radzenia sobie ze str...
Katarzyna Syta (rek) Reklama jako forma sztuki na podstawie ka...
Marzena Szabłowska (zzl) Zarządzanie konfliktem. Konflikt w Wy...
Kamila Szala (zzl) Wpływ motywacji na kształtowanie zachowań p...
Paweł Szarzyński (rek) Strona internetowa jako instrument prom...
Paulina Szczeplik (rek) Strategia promocji jednostki terytoria...
Katarzyna Szcześniak (rek) Specyfika budowania strategii promo...
Maciej Szczuka (zzl) Wykorzystanie zarządzania wiedzą dla popr...
Magdalena Szejba (rek) Kampania społeczna jako narzędzie kszta...
Jolanta Szewczyk (zzl) Implikacje behawioralnej teorii motywow...
Anna Szewczyk (rek) Rola public relations w promocji wody Nałę...
Kamila Szilder (zzl) Komunikacja jako istotny element zarządza...
Joanna Szloser-Olszewska (zzl) Kierowanie jako determinanta ef...
Karolina Szopińska (rek) Budowanie wizerunku stacji telewizyjn...
Ilona Szpiankowska (rek) Promocja miasta Legionowo w latach 20...
Patrycja Szram (rek) Reklama na rynku samochodowym w Polsce n...
Anna Sztyk (rek) Prowokacja jako technika kreowania wizerunku ...
Angelika Szwed (zzl) Znaczenie adaptacji pracowników w średnic...
Agata Szybilska (rek) Sponsoring jako instrument wspierania in...
Aleksandra Szymańska (rek) Product placement jako instrument b...
Magdalena Szymańska (rek) Możliwości wykorzystania humoru w te...
Michał Śledziewski (zzl) System motywowania pracowników na pod...
Piotr Śliwa (rek) Przekaz perswazyjny w reklamie politycznej n...
Natalia Śmiałek (rek) Sponsoring i Public Relations jako narzę...
Beata Środowska-Charzewska (zzl) Szkolenia zawodowe jako eleme...
Natalia Świecimska (rek) Zastosowanie postaci kobiety we współ...
Małgorzata Świercz (rek) Sposoby wykorzystywania muzyki rozryw...
Urszula Tamoń (rek) Organizacja kanału direct mail na przykład...
Adrianna Terenczuk (rek) Skuteczność ekspozycji prasy na przyk...
Edyta Tęcza (rek) Kampania reklamowa eliminująca negatywny wpł...
Barbara Tomczyk (rek) Kreowanie wizerunku organizacji non-prof...
Maciej Trawiński (rek) Techniki reklamowe stosowane w promocji...
Paweł Trol (rek) Rola reklamy telewizyjnej w promocji produktó...
Magdalena Tymińska (rek) Wykorzystanie elementów tożsamości wi...
Marzena Urbańska (zzl) Sylwetka zawodowa pracownika na stanowi...
Anna Uszyńska (rek) Znaczenie strategii marketingowo – p...
Grzegorz Wacławik (rek) Strategia realizacji reklamy społeczne...
Marcin Wajda (zzl) Motywowanie kadry menedżerskiej średniego i...
Ewa Walenda (zzl) Kluczowe czynniki kształtujące kulturę organ...
Renata Wardzyńska (rek) Działania promocyjne Kompanii Piwowars...
Katarzyna Warych (zzl) Analiza systemu motywowania pracowników...
Emilia Wasiak (rek) Zmiana adresata kampanii reklamowej na prz...
Klaudyna Wasilczuk (rek) Strategia rozszerzenia marki NIVEA: b...
Monika Waś (rek) Reklama przypominająca na rynku prasowym na p...
Beata Waśkiewicz (rek) Sprzedaż osobista w systemie sieciowym ...
Piotr Wąsiewicz (rek) Projekt kampanii promocyjnej dla nowej g...
Ilona Wicherkiewicz (rek) Proces budowania tożsamości organiza...
Izabela Wieczorek (zzl) Funkcjonowanie systemów komunikacyjnyc...
Olga Wielgopolanin (zzl) Projekt systemu integracji pracownikó...
Agnieszka Wielosz (zzl) Zasady i metody rekrutacji i selekcji ...
Anna Wierzbicka (rek) Stowarzyszenia branżowe w przemyśle rekl...
Ewa Wierzbowska (rek) Targi w działaniach promocyjnych przedsi...
Anna Wikło (rek) Specyfika działań reklamowych na rynku nieruc...
Elżbieta Wimmer (rek) Program lojalnościowy jako narzędzie kom...
Karolina Winnicka (rek) Budowanie lojalności klienta na przykł...
Agnieszka Wiśniewska (rek)
Katarzyna Włudyga (rek) Public relations w bankowości korporac...
Karolina Wojciechowska (rek) Kontrowersyjne sposoby reklamowan...
Ewa Wojciechowska (rek) Opakowania jako forma komunikacji z ko...
Agnieszka Wojciechowska (rek) Kreowanie wizerunku usługowych f...
Paulina Wojnowska (zzl) Wdrażanie zmian strukturalnych w pioni...
Karolina Wojtaś (rek) Działania public relations Muzeum Narodo...
Jacek Wojtyra (rek) System identyfikacji wizualnej jako sposób...
Paulina Wolska (rek) Wykorzystanie schematu dziecięcości w rek...
Bartosz Wolski (zzl) Komunikacja w zarządzaniu. Aspekt płci.
Katarzyna Wołowicz (zzl) Metody wspierania osób zagrożonych wy...
Artur Woźniak (rek) Narzędzia promocji prasy ogłoszeniowej na ...
Maja Woźniak (rek) Instrumenty promocji rękodzieła artystyczne...
Ewelina Wójcik (zzl) Pozapłacowe instrumenty motywowania handl...
Andrzej Wróblewski (rek) Rola promocji sprzedaży w budowaniu l...
Paulina Wyszyńska (rek) Instrumenty Komunikacji społecznej na ...
Paweł Wytrębowicz (rek) Projekt programu lojalnościowego dla z...
Aleksandra Zagrabska (rek) Strategia kampanii reklamowych adre...
Katarzyna Zajączkowska (rek) Specyfika budowania wizerunku pis...
Monika Zalewska (rek) Reklama telewizyjna w oczach dziecka na ...
Anna Zapała (zzl) Wprowadzanie zmian w kulturze organizacyjnej...
Magda Zaręba (zzl) Rola i znaczenie polityki personalnej w prz...
Tomasz Zarębski (rek) Rola opakowania w sprzedaży nawozów sztu...
Łukasz Zarzycki (rek) Wykorzystanie motywu życia i śmierci w z...
Anna Zawadzka (zzl) Doskonalenie systemu okresowych ocen praco...
Karolina Zawistowska (rek) Tożsamość wizualna firmy na przykła...
Mateusz Zelnik (rek) Reklama kontrowersyjna w mediach elektron...
Karolina Zielińska (rek) Opakowanie jako instrument komunikacj...
Karolina Zięba (rek) Promocja ośrodka formacyjno – rehab...
Bartosz Zmorzyński (zzl) Przyjęcia do pracy – rekrutacja...
Monika Żółtańska (rek) Propozycja nowego layoutu dla Tygodnika...
Renata Żubrowska (zzl) Wpływ ocen pracowników na stosunki pers...
Aleksander Żuk (rek) Znaczenie nazwy produktów w strategiach m...
Bożena Żukowska (zzl) Wdrożenie systemu ocen okresowych pracow...
Katarzyna Żuraw (rek) Narzędzia promocji na rynku prasowym na ...
Katarzyna Żurawiecka (rek) Kampania społeczna jako instrument ...
Joanna Żychowska (rek) Znaczenie narzędzi promocyjnych na rynk...

Copyright © 2004 Wyższa Szkoła Promocji